دانشکده فایل 2

مرجع دانلود انواع فایلهای دانشجویی و تحقیقات دانش آموزی

دانشکده فایل 2

مرجع دانلود انواع فایلهای دانشجویی و تحقیقات دانش آموزی

نگاهی نو به سهم ذهنی وسهم قلبی مشتری در یاری‌رسانی در عرصه رقابت پویا

سهم ذهنی مشتری در حقیقت اولین نام و نشان تجاری است که در آن صنعت خاص به ذهن مشتریان خطور می‌کند. مثلا هنگامی که از مشتری پرسیده می‌شود که در زمینه دستمال کاغذی یا غیره چه نام و نشان‌های تجاری را می‌شناسد، وی اولین نام و نشان تجاری که بیان می‌کند همان سهم ذهنی مشتری است. سهم ذهنی مشتری یا توسعه آگاهی مصرف‌کننده یا عمومیت یافتن یک نام و نشان تجاری، امروزه یکی از هدف‌های اصلی در تبلیغات است. وقتی مردم به نمونه‌هایی از یک محصول فکر می‌کنند، آنها معمولا طی ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.