
فرهنگ : فکر و عمل مشترک انسانها فرهنگ : سنتها ، عادتها ، باورها ،مذهب ، هنر و زبان اهمیت فرهنگ در بازاریابی بین المللی: شکل دهی به نحوه مصرف ، اولویت نیازها ، تمایلات و شیوه ارضای آنها . در نظر گرفتن مسائل فرهنگی قبل از هر نوع تبلیغی برای مطابقت این تصمیمات با معیارهای فرهنگی . رفتار بازار خود جزیی از فرهنگ می باشد . دانش فرهنگی: دانش واقعی : از حقایق سخن می گوید که روش مشخصی دارد و می توان آن را آموزش داد مثل معانی رنگها دانش مجازی یا تفسیری : توانایی درک رفتار و ا ...