دانشکده فایل 2

مرجع دانلود انواع فایلهای دانشجویی و تحقیقات دانش آموزی

دانشکده فایل 2

مرجع دانلود انواع فایلهای دانشجویی و تحقیقات دانش آموزی

بررسی مدل سایمون آنهولت و برند سازی - 20 صفحه فایل ورد - word

                                    سایمون آنهولد : سایمون مفهوم شاخص برند ملی را در سال 2005 طراحی کرد. تاریخ انتشار اولین شاخص در آوریل 2005 بود . او در ارتباط با برند کشورها ، مناطق و شهر ها به عنوان مقامات برجسته جهانی به رسمیت شناخته شد . او ویرایشگر فصلنامه برند مقصد و دیپلماسی عمومی و نویسنده ی چندین کتاب می باشد و در کتاب ها و مقالات خود توصیه هایی به تعدادی از دولت های ملی ، آژانس های ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.