دانشکده فایل 2

مرجع دانلود انواع فایلهای دانشجویی و تحقیقات دانش آموزی

دانشکده فایل 2

مرجع دانلود انواع فایلهای دانشجویی و تحقیقات دانش آموزی

دانلود پایاننامه مدیریت بازرگانی+پاورپوینت - تاثیر کیفیت روابط بر وفاداری مشتریان در محیط‌های B2B

به­واسطه گسترش شدید رقابت و پویایی اقتصاد، آرمان­ها و اهداف سازمان­ها طی چند سال اخیر دچار تغییرات عمده­ای شده است. درحالی­که پیش­از این، جذب مشتریان جدید سیاست عمده سازمان­ها بود، ولی امروزه سیاست­ تجاری سازمان­ها بر حفظ و بهبود روابط با مشتریان تمرکز کرده است. باتوجه به اینکه هیچ کسب­وکاری بدون مشتری قادر به ادامه بقا نمی­باشد، بنابراین بسیار حیاتی است تا هر موسسه تجاری چهارچوبی برای درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی وفاداری مشتریانش را در اختیار گرفته و ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.